ZWROT TOWARU
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu – odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy abyś wysłał informację o odstąpieniu przed upływem 14 dni na adres e-mail: sklep@wyjechane.pl
Krok 1 – wypełnij druk
Uzupełnij udostępniony przez nas formularz odstąpienia od umowy. O swojej decyzji możesz poinformować nas również w drodze dowolnego jednoznacznego oświadczenia.
Krok 2 – zapakuj zwrócony towar
Spakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Krok 3 – odeślij zwracany towar
Odeślij zwracany towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu na adres wskazany poniżej:
Agencja Reklamowa ARTCODERS
Ul. Ku Studzionkom 23
34-400 Nowy Targ
Powyższych zwrotów dokonujesz na własny koszt.
Krok 4 – zwrot należności
Środki zostaną zwrócone na Twój rachunek bankowy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o zwrocie i otrzymaliśmy zwracany towar. Zwrot zostanie dokonany w taki sam sposób w jaki dokonana została płatność. O dokonanym zwrocie poinformujemy Cię drogą mailową.
REKLAMACJA
Jeśli otrzymany produkt posiada wadę, jest uszkodzony – masz prawo zgłoszenia reklamacji.
W tym celu skontaktuj się z nami mailowo pod adresem sklep@wyjechane.pl podając:
- numer zamówienia,
- uzupełnij udostępniony przez nas formularz reklamacyjny zawierający krótki opis wady reklamowanego produktu oraz żądanie reklamacyjne
- jeśli masz możliwość wyślij zdjęcie, na którym widoczna będzie wada produktu
Zostanie ona przyjęta i rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia.
Szczegóły dotyczące procedury reklamacyjnej znajdziesz w naszym Regulaminie.