Szukaj

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU 

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu – odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy abyś wysłał informację o odstąpieniu przed upływem 14 dni na adres e-mail: sklep@wyjechane.pl

Krok 1 – wypełnij druk

Uzupełnij udostępniony przez nas formularz odstąpienia od umowy. O swojej decyzji możesz poinformować nas również w drodze dowolnego jednoznacznego oświadczenia.

Krok 2 – zapakuj zwrócony towar

Spakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Krok 3 – odeślij zwracany towar 

Odeślij zwracany towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu na adres wskazany poniżej:

Agencja Reklamowa ARTCODERS

Ul. Ku Studzionkom 23

34-400 Nowy Targ

Powyższych zwrotów dokonujesz na własny koszt.

Krok 4 – zwrot należności

Środki zostaną zwrócone na Twój rachunek bankowy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o zwrocie i otrzymaliśmy zwracany towar. Zwrot zostanie dokonany w taki sam sposób w jaki dokonana została płatność. O dokonanym zwrocie poinformujemy Cię drogą mailową.

REKLAMACJA

Jeśli otrzymany produkt posiada wadę, jest uszkodzony –  masz prawo zgłoszenia reklamacji.

W tym celu skontaktuj się z nami mailowo pod adresem sklep@wyjechane.pl podając:

  • numer zamówienia,
  • uzupełnij udostępniony przez nas formularz reklamacyjny zawierający krótki opis wady reklamowanego produktu oraz żądanie reklamacyjne
  • jeśli masz możliwość wyślij zdjęcie, na którym widoczna będzie wada produktu

Zostanie ona przyjęta i rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia.
Szczegóły dotyczące procedury reklamacyjnej znajdziesz w naszym Regulaminie.